toelife

Alla inlägg under april 2012

Av Theo Jonsson - 11 april 2012 16:04

nu har man nyss kommit hem från Norge och sitter nu i stugan i Sälen och lyssnar på musik

Av Theo Jonsson - 11 april 2012 08:12

snart ska jag åka till Norge och åka skidor det ska bli ganska kul

Av Theo Jonsson - 11 april 2012 08:12

snart ska jag åka till Norge och åka skidor det ska bli ganska kul

Av Theo Jonsson - 10 april 2012 21:02

nu kollar man på kanal 6 och äter chips å dricker påskmust.

jag längtar hem för det e tråkigt i sälen och jag vill vara med vänner

Av Theo Jonsson - 10 april 2012 15:24

nu har man nyss kommit hem från skidbacken och lyssnar på musik, e inne på facebook, äter chips och läser en bok.

men det gick typ inte att åka skidor för det var värsta snöstormen

Av Theo Jonsson - 9 april 2012 21:05

nu så kollar jag på kanal 6 och har tråkigt   jag skulle hellre vilja vara hemma i stockholm och inte i Sälen för här i Sälen har jag typ inget att göra och åka skidor här suger man ska åka i åre om man ska åka skidor. för jag skulle hellre vilja vara med kompisar och köra free runing (jag e en free runing nörd). jag skulle vilja spela data för jag har nyss köpt ett nytt spel på en sida som heter Steam och där kan man köpa spel och spela på datan    

Av Theo Jonsson - 9 april 2012 16:03

jaha nu har man nyss åkt skidor i hundfjället som ligger i Sälen. När jag åkte skidor så körde jag lite fel så jag åkte rakt in i ett träd och det låter inte särkilt mysigt   aja nu e man i stugan och lyssnar på musik och e inne på facebook 

Av Theo Jonsson - 9 april 2012 08:40

nu har jag nyss vaknat och e inne på musik å lyssnar på musik. jag e i Sälen så det snöar väldigt mycket och det e ingen sol   snart så ska man ut och åka skidor det ska bli ganska roligt  

Presentation


Hej!
Jag e en glad kille som gillar att simma.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken melodifestival låt var bäst ( alla låtar kommer inte vara med)
 Loreen - Euphoria
 Danny Saucedo - Amazing
 Dead by April - Mystery
 Sean Banan - Sean den förste Banan
 Ulrik Munther - Soldier
 Top Cats - Baby doll
 Molly Sanden - Why am i crying
 Lisa Miskovsky - Why start a fire

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards