toelife

Alla inlägg under februari 2012

Av Theo Jonsson - 26 februari 2012 21:43

äntligen så är jag i Åre, imorgon så kommer jag att åka skidor me några kompisar, jag kommer att åka off-pist alltså att det är ingen backe utan att det är ett berg där det ravin risk. jag hoppas att inte bli begravd i en ravin för då skulle jag typ dö  . men aja det ska bli roligt att åka skidor och på onsdag kommer jag och en vän att köra afterski.  

Av Theo Jonsson - 25 februari 2012 19:15

Yippi entligen lov.   Imorgon så ska jag åka till Åre i fjällen och åka skidor, ska bli jätte roligt. men jag längtar också till sommaren när man kan bada med sina kompisar ochh cykla och såna grejor   

Av Theo Jonsson - 23 februari 2012 19:42

Idag så har jag varit sjuk idag också så jag har bara varit hemma och kollat på tv, varit inne på datan och kollat på facebook 

aja men nu känner jag mig bättre så jag tror jag ska gå till skolan imorgon. bara roligt att gå till skolan för att träffa sina kompsiar.   

Av Theo Jonsson - 22 februari 2012 18:18

Idag så har jag vart sjuk :( så jag har inte varit i skolan idag. Jag har varat kollat på tv, varit inne på datan och bloggat å lyssnat på musik. Nu så gör jag läxor på mitt rum och lyssnar på musik. Sen kanske jag ska träna på mitt rum, alltså bara sit-ups och armhävningar och lite med hantlar.Hoppas ni har haft en bättre dag e jag :)

Av Theo Jonsson - 21 februari 2012 20:55

Nu är jag inne på facebook och chattar med vänner.  men det värsta är att det är någon skitunge som håller på att spamma mig för att han tycker det är roligt.  aja men om man räknar bort spammaren så är det roligt att chatta med vänner och dricka te.  

Av Theo Jonsson - 21 februari 2012 19:32

  idag så var det semeldagen. men jag fick tyvär inga semlor för jag mådde dåligt i magen så jag åt aldrig en semla men aja alla andra som fick semlor ska vara glada. 

Men nu sitter jag och chattar på facebook.

  Mums mums ser gått ut eller hur.

Av Theo Jonsson - 21 februari 2012 16:45

http://www.youtube.com/embed/6Zx39v3JUUI

Så jävla sjuk   och skrämmande.

Av Theo Jonsson - 21 februari 2012 16:31

Idag har jag haft träslöjd, det gick bättre en vad jag trodde det skulle gå. 

men när halva skoldagen hade gått alltså efter lunchen så fick jag gå hem för jag mådde illa.    Trodde jag skulle dö.

Men aja nu så sitter jag framför datan och kollar på andras bloggar och e inne på facebook.


Presentation


Hej!
Jag e en glad kille som gillar att simma.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken melodifestival låt var bäst ( alla låtar kommer inte vara med)
 Loreen - Euphoria
 Danny Saucedo - Amazing
 Dead by April - Mystery
 Sean Banan - Sean den förste Banan
 Ulrik Munther - Soldier
 Top Cats - Baby doll
 Molly Sanden - Why am i crying
 Lisa Miskovsky - Why start a fire

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards